Morgonstånd.

Shubidubidu.

Måste.. Ha.. Kaffe..
Sådär.

Nu har Micke åkt till Kalmar och Julie ligger och sover i våran säng.
Det snöar! <3
Snö
Snö
Snö
!

Jag ska definitivt ut och trampa nya spår i snön sedan. Wieho!

()__()
( o o )  -  YAAY!
/        \


Usch, min tvättid börjar om en timma. Och jag som är så förbannat trött på att tvätta kläder nu. Det är verkligen något av det tråkigaste som finns.  Stopppa in, vänta, ta ut. häng, vänta, stoppa in, vänta, ta ut, häng, vänta, stoppa in, vänta, ta ut, häng, vänta..
BLÄ!

Det bara snöar och snöar. Det börjar täcka den fula lerpölen som är  nedanför våran balkong. Skönt. Slipper man se den fula synen.
Motorvägen och kyrkogården är nog lite jobbigare att täcka med snö.

Usch, jag kom just på att jag inte har något mer att skriva om. Äsch. Tråkigt.
Jag har alltså inte så mycket att klaga på, och inte tid att tänka ut något att klaga på. Vad ska hända med mig? Usch.

Jag ska i alla fall läsa ut Ivanhoe idag, tvätta och städa. Sedan.. Vet jag inte. Vara ensam. I lägenheten. Nej, blä, jag måste bjuda över någon när Julie har åkt. Kanske Karin? Jag får ringa och höra med henne. Hoppas inte hon ska festa en massa, och vara tvungen att dissa mig. >.<

Måste ha sällskap annars dör jag.

Jag saknar redan Micke.
När man bor tillsammans så blir man liksom ihopklistrad med sin sambo. Det är svårt att förklara, men man är så van vid den andres sällskap att det blir jättekonstigt när den personen inte är där.
-------> Läskigt <--------

hjärta

Nu ska jag i alla fall göra något annat.

Weiho!

*poff*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback