Blä på allt.

Här sitter jag i min ensamhet och nyser.
Min väckarklocka ringde inte och jag mår kasst. Jag har så mycket att göra idag att jag inte vet var jag ska börja någonstans.
Allt känns grått och tråkigt och äckligt och fult.
Jag ska ta och ringa min läkare. Borde kanske ta ett snack med henne. Det var rätt länge sedan nu.
Micke åker till Visby idag och kommer inte tillbaka förän i morgon. Squeel.
Jag saknar honom som en jon kan sakna elektroner. :c


---

Idag måste jag:

  • Läsa på till mitt föredrag om etik.
  • Skriva någon sida om religiös symbolik.
  • Läsa igenom 40000000000000000000000000(...) papper till mitt arbete om Apartheid.
  • Ringa läkare.
  • Gå till gymmet. 
  • Komma i säng i tid.
-.-

Allt är så jobbigt och dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback