Late Night TV.

På natten går det väldigt dåliga program på TV.
Ja, jo, jag vet att Knight Rider är en klassiker, men man kan liksom inte komma ifrån att det är en astöntig serie om en talande bil, med David Hasselhoff i huvudrollen.
Och jag måste säga att det är samma sak med McGyver. I introt till ett avsnitt jag såg så flyr han från några tyskar genom att ligga i en kista som han helt plötsligt förvandlar till en vattenscooter och kastar sig från en bro och rakt ner i en älv med.
Jag menar, hallå?

Det var så pinsamt att jag var tvungen att bläddra kanal.
Tyvärr hittade jag ingen klipp av just det på youtube, annars hade ni fått smaka på pinsamheten också.



Kommentarer
Postat av: vesna - in china

Jaa, de helt underbart =)



hur äre att ha ormar till husdjjur?

Postat av: Morsing

Jag älskade McGyver när jag var liten! Man kom hem efter skolan på lågstadiet och där gick de allihop! McGyver, Baywatch, Roswell. Haha, mycket skräp har man sett i sina dagar...

2009-05-01 @ 15:01:16
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback