Tvättstugevåld och fjärrkontrollsstrul.

När jag skulle ut och röka alldeles nyss gjorde jag en ganska underlig sak.
Jag sitter och tittar på TV4-nyheterna och har mobilen och fjärrkontrollen på bordet framför mig när jag tycker det är dags för morgoncigaretten. Så jag plockar upp mobilen och stoppar den i jackfickan och går ut. När jag kommer ut och har tänt min cigarett tar jag ut telefonen för att slå Micke en signal, men min telefon visar sig vara en fjärrkontroll.
Det var lite störande. Jag antar att jag är lite disträ?


Här är min fjärkontroll.


Här har vi min mobiltelefon. De är inte särskilt lika, va?



För övrigt hade jag hoppats på att få tvätta kläder nu klockan åtta, men tyvärr. Som vanligt har Kärringen (stort 'k' för att det är hennes tilltalsnamn) tagit tvätttiden. Jag tvivlar på att hon ens behöver den. Hon tvättar kläder varje dag.
Hon kanske bara har en uppsättning kläder. Fast med tanke på hur mycket underkläder hon har stulit av mig så är det nog omöjligt. Vi får helt enkelt anta att hon byter kläder ungefär sjutusen gånger om dagen.
Att hon gör det kan bero på att hon har eksem som kliar och varar och smutsar ner kläderna. Men det hade jag också fått om jag hade använt en liter sköljmedel till varje tvätt.

Det känns som om jag är lite mindre än en incident till från tvättstugevåld!


Good morning, good morning!


Dagens väder. Yay.


Kommentarer
Postat av: Morsing

haha, ja det är verkligen... härligt ute... eller något. Vad hände med den utlovade solen och värmen?!? haha, såna saker gör jag sjukt ofta också. Tar med mig fjärrkontrollen överallt bara för man råkar hålla i den.

Härlig tvättstugekärring! Här ska alla tvätta jämnt, men så kommer man ner dit och då är det ingen där!

Postat av: FAMOUSGIRLFRIEND - with a start from here to there

Sv: Helt stört, förstår inte vad fan felet kan vara. =/ plus att det inte är ngn billig plattång, kostar nästan 2000:- :(

2009-05-24 @ 14:29:39
URL: http://messydiary.blogg.se/
Postat av: VIDEOGIRL

men du är seg på att uppdatera kvinna!!!!

2009-06-09 @ 21:03:22
URL: http://http://lostinvideoland.blogg.se/
Postat av: Carin

Vad skanky att kärringen går runt med dina stringtrosor :(... Läskigt om hon går på fpp iförd dina kläder! HUUU...

2009-06-10 @ 23:02:15
URL: http://ywk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback