Stel.

Usch.

Jag känner mig som en pensionär. Alldeles stel och äcklig. Funderar på att lägga mig i en hink med vatten som min hud kan suga upp så jag blir ett russin, för att fullborda känslan.

Idag har jag inte gjort så mycket. Eller jo. Jag fick den underbara nyheten att jag inte har någon Tyskalektion imorgon. Jag kände sån intensiv lycka när jag fick den goda nyheten. Jippie!

I musiken hade jag ganska roligt idag. Vi spelar fortfarande Love is all Around, och den är fortfarande ganska skittråkig(För helvete! Det är bara fya akord i hela låten! >_<), men vi gjorde en ny version idag. Hiphop. Lite.. Eminem, lite 50 Cent över det hela. Allt blandat med lite reagge på toppen. Lät inte klokt. Men bättre än orginal á la Darin i alla fall.

Bah! Jag har inte alls kommit speciellt långt i Harry Potter and the Half-Blood Prince, men det är redan skitspännande. Kan knappt lägga boken ifrån mig. I den här takten kommer jag ha läst ut den på fredag. Och det vore lite tråkigt faktiskt. Vill spara lite på den. Kanske borde läsalite med i Pride and Prejudice där emellan.



UK-omslaget till Harry Potter and the Half-Blood Prince

Nej usch. Nu klarar jag inte av att skriva mer. Somnade nästan på tangentbordet. Godnatt.



Zzzzzz..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback