Kärlekens Krusiduller

Hurra. Idag är det torsdag.
Hurra. I morgon är det fredag.
Hurra. I morgon kommer Micke att möta mig på centralstationen, och jag kommer sitta och vänta på honom runt klockan nio på spår 13. Jag kommer förmodligen låtsas koncentrera mig på boken jag håller på att läsa, eller förstrött titta lite i Metro. Fast egentligen kommer jag smygtitta på klockan som hänger rakt ovanför huvudet på mig, där jag sitter på bänken.
Och när tåget rullar in på perrongen kommer mitt hjärta börja slå hårdare, och jag kommer inte våga titta upp och se honom komma emot mig. För jag får så otroligt mycket fjärilar i magen då. Tihi. ^__^

Men i alla fall;

Efter det där jättepoetiska och korvliga introt ska jag försöka skriva om lite andra saker än personen som fyller mina tankar ungefär.. Tjugofyra timmar om dygnet.
Fast nu pratar jag med honom på Skype, så nu tänker jag jättemycket på honom.



Barnsak-kärlek


Kommentarer
Postat av: Gunnar Nilsson

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback