London in my rövhål.

Hmpf.

Jag känner mig alldeles seg. Jag borde börjat packa för länge sen, men jag har inte kommit långt alls.
Jag orkar inte! Men jag vill inte behöva stressa imorgon.

Nu tittar jag på något TV-program med människor som dansar som idioter. Det ser helt sjukt ut. Ungefär som om dom LSD-trippar och tror dom har en jättesvärm getingar som flyger runt deras huvuden.
Det är sjukt hur dåliga alla TV-program är. Jag fattar inte ens varför jag tittar på det. Onödligt.
Tänk så många cigaretter jag skulle kunna röka istället!
Tänk vad mycket tid jag skulle ha till att varva Ratchet & Clank eller, gud förbjude, plugga.

Ja, ja. Jag åker alltså till London imorgon. Av någon anledning ser jag inte fram emot det, utan fruktar det snarare. Jag vill inte träffa min familj! Jag vill inte träffa mina farbröders fruar och alla mina hundrafemtio kusiner. Och speciellt inte i samma rum. Och jag vill inte valsa runt i en klänning och se smart och väluppfostrad ut, för det är jag inte. -__-

Men jag ska i alla fall köpa massa fula små krumelurer som ska likna julklappar där, och två födelsedagsmojänger. Jobbigt. Vet inte vad någon vill ha. Iofs är det ingen som vet vad jag vill ha heller. Så det jämnar ut sig.

Men nu börjar jag få träsmak i rumpan, så nu måste jag nog slita mig från datorn snart.
Bajs.

33212-14
                                          London in my rövhål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback