Alice in Chains - Angry chair.

I don't mind. I've lost my mind. I can't find it anywhere.

Bah. Vad gjorde jag igår? Nesch, inte så mycket. Var hemma hos en SkizoLarssa och chillade.
Sen så fick min pappa komma och hämta mig för att jag hade så jeffla ont i ryggen.
Efter det gjorde jag inte så mycket, utan försökte få bort Tova från datorn. (Hon har blivit beroende av ett idiotspel med psykadeliska små kaniner.)

Åh, åh, åh! Här kommer dagens favoritlåtar;

Mad Season - X-Ray Mind
7 Year Bitch - Lorna
Alice in Chains - Angry Chair
Nirvana - Do-Re-Mi
Dandelion - Trailer Park Girl
Soundgarden - The Day I Tried to Live
Mudhoney - Come to Mind
Hole - Jennifer's Body
Gumball - It ain't Nothing
Guntruck - Crazy Love
Sweet Water - Everything Will Be Alright

Stone Temple Pilots - Vasoline


33212-11
Selene Vigil, ledsångerska i 7 Year Bitch  (Foto av Alex Crick)

Yaay. Alla kan förstå att jag inte gjort mycket mer än lyssnat på musik och vegeterat idag.
Jag var på Axcess-akuten i morse och fick lite medicin utskriven. Sedan dess har jag läst tidiningen och.. Inget mer.
Idag ska jag titta på film med Emelie och förmodligen sova där. Sen ska jag dryga runt där tills jag blir utslängd, och sedan åka hem till min mamma. Där ska jag dryga runt lite också, och sen ska jag förmodligen på fest.
Och sen ska jag träffa Micke på söndag för då kommer han hem från.. Kalmar. Eller Tyskland. Eller..?
Äsch. Det var något komplicerat. Idag åker han i alla fall till Tyskland, och jag kommer träffa honom igen på söndag.

(Jag hatar muffins. Åt ett innan. Höll på att spy. >_< Varför åt jag det över huvud taget? Bah!)

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback