Blank.

Jag är så jeffla trött.
På måndagar går jag i skolan från klockan nio till klockan fem. Workin' nine to five..!
Men nu har jag äntligen komit hem. Jag somnade på två lektioner. Först på Idrottslektionen och sen på Geografin. Men i i motsats till idrottsläraren så märkte inte geografiläraren att jag sov. Men han gnällde lite på mig om att jag ritade och pratade lite för mycket, som vanligt.

Ja, ja. Har jag gjort något intressant idag? Nja. Jag tror inte det. Har inte läst något intressant.. Har inte ens läst tidningen. Graah! Abstinens!

Måste gå och läsa något. Något.. Fysiskt. Eller nej. Inte porrnoveller. Utan.. En bok. Eller en tidning. Äsch. Får bli GT:s del 3, för nu ska jag på toa. Mohahaha

33212-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback