Fiskbullar

Usch.

Den här dagen har varit förfärlig! Helt förfärlig!
Och jag är så jävla förbannad! Det är massa skit med nycklar hit och dit.
'Kan jag låna den.. Men jag lämnar.. Och så ska han.. Och du.. Och jag.. Va?'
TYST!

Gah.. Jag har ätit fiskbullar idag. Det var inte så gott. Faktum är att det inte var gott alls. Men jag åt ändå. För jag var hungrig. Och nu är jag alldeles övermätt. >_<

Jag ska leka med Karin snart. Men först måste allt det där med nycklarna reda ut sig. Bah!
Vad har jag gjort annars idag..? Jag har varit i skolan. Vi spelade på Laxen. (Kallas så för att det är en laxfärgad byggnad som även luktar lax.) Det var ganska tråkigt. Alla spelade i.. Munnarna(?) på varandra. Det blev lite skränigt.
Usch vad jag ogillar vissa i min klass. Det finns verkligen några jag inte passar med.
Men det dumma är att dom flesta av dom envisas med att umgås med mig. >_<

[Jag måste köpa cigaretter innan jag biter sönder varenda penna i den här lägenheten. Har redan tuggat mig igenom tre stycken. Det här med nedtrappning verkar inte fungera.]

Ja, ja. Jag ska läsa lite mer i Pride and Prejudice ikväll och plugga.
Vivann skickade förresten en underbar låt till mig idag. Kaizers Orchestra - Dieter Meyers Inst.
Den var så.. Melankolisk. Eller något. Måste lyssna på den igen.



Kaizers Orchestra


Nu snart ska jag träffa Karin, köpa cigaretter och varva ner för att sedan stressa upp mig med en massa skolarbete och framtidsångest.

Alltså. Det är helt sjukt. Jag är inte som vanligt på grund av en viss person. Ge mig tillbaka! >_<



Bajs på alla skitungar.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback