Pie - Fortsättning.

Idag är jag inte alls lika glad. Ingen aning varför. Baahhh..

Idag:
Jag gick upp, klädde på mig fula kläder eftersom jag inte orkar göra mig till för att gå till skolan, hade jobbiga lektioner, spenderade Naturkunskapen med att spela minigolf med Sofia M och vara en dålig förlorare.

På bussen hem var det en läskig kille som först frågade när bussen gick. Eftersom jag är så trevlig och hjälpsam så svarade jag och sen ville han inte låta mig och Johanna vara ifred.
Han frågade vad vi tyckte om hans nya mobil. Jag var tvungen att säga att jag tyckte den var jättefin och sedan sparkade han mig på benet och sa att mina byxor var smutsiga.
- Där, och DÄR.
Jag sa att jag redan visste det och att det inte gjorde någonting, och då gick han iväg. - Trodde jag.
När Johanna gått av bussen så visade det sig att han också gått på den bussen, och så började han ställa massa obehagliga frågor, t.ex om han fick ta på mitt hår.
När jag skulle av sprang han också fram till bussdörren och sa något som: 'Jaså, det var HIT du skulle.'
Jag blev skiträdd och halvsprang helva vägen hem.
Jag började nästan gråta och funderade på att ringa och beklaga mig för någon.

Han var ju helt uppenbart handikappad.. Men han var läskig, och han skrämde mig. det är helt okay att vara rädd för någon som ställer sjuka frågor, va? Och som sparkar en på benet utan anledning? Eller? Hoppas det. För det blev jag.

Jag har lekt med Karin. Men hon fick huvudvärk och gick hem. Av mig? I don't know. Är jag tråkig?


~

Igår:
Igår blev som sagt skolan avstängd. Ni vet redan varför.
Jag åt glass och kollade på film med Alexandra.
Sedan kom Micke förbi och så glofade vi lite, och jag kände mig tråkig. Tova hoppade runt som en studsboll, men skötte sig egentligen förvånadsvärt bra. Noam var ett litet troll utan byxor och tultade runt och ropade 'Akta dig! Akta dig!' vilket är den första meningen han lärt sig.
Eller rättare sagt, det första utropet.

Efter det så gjorde jag itne så mycket.. Satt och chillade. Läste lite i Harry Potter and the Half-Blood Prince.
Somnade.



~

Fredag kväll - söndag kväll:
Var hemma hos Micke och gjorde absolut ingenting. Eller jo. Åt massa godis tills det kändes som jag skulle spricka. >_<
Kollade på film. Sov lite granna. Satte knappt min fot utanför dörren på hela hegen, förutom för att ta en cigg på hans trapp och gå och handla.
Spelade Alfapet och drog mig ur eftersom jag kände att jag höll på att bli besegrad. Usch! Jag är en sån dålig förlorare. >_<
Jag var tråkig.



~

Tråkig, tråkig, tråkig! Jag är världsbäst på det. Undrar varför jag har kompisar?


Mongo

I'm a fucking freak. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback