Pie.

Jag är alldeles glad idag.
Jag tror det i alla fall. Eller ja. Det är jag.

Det har varit en intressant dag.
Först stängdes skolan ner för att någon vattenledning var trasig, så det fanns inget vatten i toaletterna och det ansågs osanitärt. Så jag fick åka hem klockan halv tio, vilket betyder att jag bara var i skolan en halvtimma.
Sedan så åkte jag hem till Alexandra och hämtade lite filmer och sånt och så åkte vi hem till mig och kollade på dom och hällde i oss glass och Ginger Ale. Det var gött. Men jag kände mig alldeles uppblåst.

Nu kommer Åsa och skäller på migför att jag måste upp klockan sju imorgon. Så jag får väl skriva ett nytt inlägg om hur kvällen fortskred och om helgen också.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback