Pooch.

Idag flunkade jag två Naturkunskapsprov. Hurra!
Efter det hade jag lite kör, alla wailade som idioter. - Som vanligt.
Sedan gjorde jag äntligen min diktamen och det där röttna, gammla ordförståelsetestet. Baah.
Sen gick jag hem. Orkade itne vara kvar i skolan, och min körledare sa att det var lugnt om jag gick hem eftersom jag verkade säker på alla låtarna.

Så nu sitter jag här och irriterar mig på mina småsyskon. As usual. Ass-usual! Bwahahah.
Jag är trött. -_-

Jag har kommit lite mer än halvvägs i Harry Potter and the Half-Blood Prince. det börjar bli rätt spännande, men jag stör mig på att J.K Rowling dar ut på det hela. Jag vill veta vad som händer NU! >_<
Fast på ett sätt vill jag inte att boken ska ta slut. Konstigt.

Min helg var ganska konstig och dramatisk. Mer än så orkar jag inte säga om den. Inte just nu i alla fall.

Jag har förresten kommit in i ännu ett Joy Division beroende. Jag kan inte få nog! Nu vet jag vad som menas med eargasm.
Det var länge sen jag rålyssnade på dom. Men nu har jag äntligen hittat tillbaka. Yayie!

All dressed in uniforms so fine
They drank and killed to pass the time
Wearing the same of all their crimes
With measured steps they walked in in line
They walked in line

Joy Division - Walked In Line
*Smek, smek*



  Joy Division



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback