Kungen av Rohans Son.

Oooh... Jag fattar inte riktigt hur jag ska orka komma upp i morgon, åka till Micke och hjälpa honom städa. Just nu är jag så phett trött.
Karin gick precis, vi hade väldigt myzigt och treflikt och smytiskt. Du kan ju ta och fundera på vad det där ordet betyder.
Adla har inte hört av sig ännu, den lilla rackaren! Snart får jag ringa henne på påminna henne om att hon ska ringa mig. Höhö.

Så i morgon ska jag:

  • Gå upp senast tolv
  • Åkta till Micke så snart som möjligt
  • Hinna med att fixa hans badrum, sovrum och hall (ptja, kanske inte på EN dag, men jag har ju halva söndagen också)
  • Få hjälp med matten
Så måste jag plocka ut lite frecken pengar så jag kan köpa biljetten till Das Boot av Karin.
Om du läser detta, kära Ykk, så kan vi väl ringas om det, ja? Om inte så ringer jag väl dig. Woah. Då var det onödigt att skriva sådär här. Höhö.

Ja, ja, kära medmänniskor, nu ska jag gå och lägga mig snart och drömma om kungen av Rohans son, Eomer. Typ.

---

HAHAHAHA! Jag tog just reda på att skådespelaren som spelar Eomer egentligen heter Karl Urban!



Eomer... *stön*

Kommentarer
Postat av: ykk

Åh baby! Karl urban is the shit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback