Sloganize Shule.

Sitter i skolan och väntar ännu en gång. När man inte har något att göra så är det gött att männskan har skapat så mycket saker att fördriva tiden med.

Jag är så jävla trött idag. När jag inte hade några tider att passa trodde jag att jag var en morgonmänniska för att jag nästan alltid kunde gå upp när jag ville, och då var jag på gott humör. Men nu när jag måste tvinga mig själv upp om morgnarna så är jag nästan alltid på uselt humör.
Jag vill liksom dräpa och mörda och misshandla.

But I'm trying to stay positive. Såklart.

Mentorstid.
Jag förstår inte varför det ska vara nödvändigt. En gång i månaden har alla gemensam mentorstid, då ska alla leka lekar och skrika i munnarna på varandra. Den här skolan är som ett freckin' zoo. Idag tror jag det är vanlig mentorstid, och då vet jag inte riktigt vad man ska göra. Sitta med sin grupp och prata om vad man måste förbättra med skolan. Jag diggar den här skolan, men jag kanske borde föreslå att alla killar ska få en injektion med östrogen, så de slutar vara så grabbiga och stå och puckla på varandra och skrika "ÖÖÖH, ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!!!" hela tiden.
Ja, det ska jag ta upp.

För övrigt måste jag ändra mina bajsvanor. Jag måste alltid göra nummer två när jag inte kan. Det känns liksom inte okay att sitta och krysta i skolan när det bara är en fem centimeter tjock dörr mellan mig och korridoren. Blä.
Undrar om någon annan har samma prolem? Tell me!

---

För övrigt var det min och Mickes terårsdag igår. Vi firade inte, och jag mådde så kasst att jag inte riktigt orkade prata i telefon. Fast sedan pratade jag och Karin och hon får mig alltid på bättre humör. Så jag försökte få tag på Micke senare, men då hade han somnat.
Jag och Mamma drack var sitt glas vin och kollade in
http://sloganizer.net/en , det var micket loligt.
<Arbetsförmedlingen - better than sex!>, liksom.
<Genocide, you'll love it!>
<Start the day with Instant Death!>


<Namron> jag går ju ut skolan och skjutsas in i tillvaro av ökande studieskulder och apati, så jag täntke starta ett kollektiv där man plockar hallon och äter dem

Ibland är warpdrive.se väldigt roligt.

Ho, ha, hi.


Baiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback