Morr...

Fan vad sur jag är. Sur på mig själv och sur på alla andra.
Jag borde egentligen plugga, men jag orkar verkligen inte. Sheesh, jag ligger ungefär 30 sidor efter i matteboken.
Det spelar liksom ingen roll om jag räknar en timma om dagen, jag hinner inte med tempot ändå. Jag klarar alla uppgifter, men jag räknar långsamt. Och eftersom jag inte har ett eget rum så är det alltid någon som stör mig. Jag blir så förbannad över att folk inte kan låta TVn vara av i en timma så att jag kan läsa i lugn och ro.
Jävla snorklar.

Jag är så arg att jag inte vet var jag ska ta vägen. Alla är fan dumma i sina huvuden.
Jag är trött på att bli trampad på.



Trampad på

Kommentarer
Postat av: ykk

Älskar bilden, älskar den så mycket så jag vill slicka på foten. PRR.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback