Yeez! Äntligen!

Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått tillgång till min gamla blogg igen. Jag har försökt starta nya bloggar, men jag blir aldrig tillräckligt engagerad i dem.
Jag fick vänta jäkligt länge innan de flyttade min blogg från den gamla databasen så att jag kunde använda den igen. Jag blev phett irriterad. Jag gick in och kollade min mail varje dag för att se som det blivit åtgärdat och fick hålla mig som fan för att inte skicka fanatiska tjat-mail till de stackars personerna på Blogg.se.

Jag inser att det blir en stooooooooooooooooor lucka i min blogg nu, men jag orkar inte riktigt förklara vad jag gjort de senaste (snart) två åren. Det är ingenting särskilt. Eller jo, men det ska ni liksom skita i.

Shet, nu vill jag verkligen spela xbox och klia mig i rövah.
Fan alltså, borde inte köpt en xbox när jag har så mycket läxor. Hah, jag gräver min egen grav!
Nej, i morgon ska jag vara en duktig flicka och läsa på lite, och SEDAN kan jag leka med mina nya leksak.


The Legend of Spyro <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback