YES!

Yo. Jag har inte skrivit på ett tag, men det beror på att min blogg är min glad-dagbok, och jag har väl inte varit så glad på senaste tiden.
Men det ska vi inte gå in på mer än så!

Idag ska jag och ett par andra fira att Sofia fyllde tjugo år i tisdags, med alla ingredienser för en trevlig kväll.
Grill, kött, grönsaker, sol och folköl. Och förhoppningsvis ett bränbollsträ så vi kan spela.

Kom fram till att jag måste skämmas efter mitt förra inlägg eftersom jag glömde lägga upp en av världens bästa låtar. Förlåt, förlåt!





Jag tror det enda jag kan klaga på idag är att jag lyckades bränna min tunga på kycklingsoppa igår. Det gör fortfarande jätteont. Sedan gjorde jag det stora misstaget att äta ananas, så nu brinner min tunga som en fenix fågel.
Jag funderar på att lägga upp en bild på min stackars brännskadade tunga, men jag vet inte om det hade varit särskilt trevligt?

För övrigt behövde jag inte tvätta kläder idag, när jag kom hem visade det sig att min familj redan tvättat mina kläder åt mig. Jag tror inte jag varit så lycklig som när jag upptäckte det på flera veckor.
Är jag konstig?




Kommentarer
Postat av: Carin Ykk

Jag förstår din lycka<3 lycka är rena kläder. Hurra!

Postat av: Morsing

Usch brännskador på tungan är ingen höjdare! Jag hällde upp nybryggt kaffe från perkulator (det blir jätte, jätte, jättevarmt) och glömde bort att jag precis hällt upp så jag drack det som man skulle druckit vad som helst! Och av någon anledning kan man inte bara direkt spotta ut det, för det måste hamna på rätt ställe i munnen först, så det låg väl därinne i några sekunder som kändes som minuter innan jag till slut fick ut det. Och min stackars tunga mådde inte okej på fyra dagar eller något dylikt :S. Vad bra att du är på gott humör :), men kan man vara annat när solen skiner? :D (vilket den inte gör just nu :( )

2009-04-26 @ 14:07:54
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: VIDEOGIRL

lite samma här man vill inte vara emo på sin blogg men ibland så råkar man blir som jag för jag vart sjuk ;)

2009-04-30 @ 03:35:14
URL: http://http://lostinvideoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback