Darrigt värre.

Av någon anledning är jag inte glad idag. Allt känns väldigt jobbigt och väldigt svårt och väldigt irriterande.
Vi har fått nya scheman, och mitt är skitjobbigt. Massor av håltimmar och sovmorgnar.
Eftersom jag är ett under av självinsikt så vet jag att det kommer bli svårare för mig att orka gå på alla lektioner när jag har så långa håltimmar.
Vad jag ska göra åt saken vet jag inte. Jag får härda ut. Ge mig själv några ordentliga sparkar så jag fixar det ändå.

Jag vill prata med någon, men det är ingen som har tid. Alla sover eller är på jobbet.
Jag är aldrig lika upptagen som jag skulle vilja att jag var.

Hela jag är jättetrött. Min kropp känns helt slö, och kugghjulen snurrar så långsamt att de lika gärna kunnat stå still.

---

Det är underligt. Jag har hela internet till mitt förfogande, men jag kan ändå aldrig hitta på något roligt att pyssla med. När jag undersökt de vanliga hemsidorna sitter jag bara och stirrar på skärmen.
Internet är en oändlig källa till all möjlig sorts information. Och jag tittar på
www.icanhascheezburger.com?
Jag är nog sjuk i huvudet. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback