Jag uppdaterar!

Nu har jag suttit ute och solat i ungefär en timma. Känner inte att det blev någon direkt skillnad. Förutom att jag kommit halvvägs igenom Tao enligt Phu.
Jag borde äta lite frukost, för magen kurrade lite grann, men det är så tråkigt att greja mat bara till sig själv.

Jag hoppas på att bli lika brun denna sommaren som jag blev förra. På Arvikafestivalen förra året var jag så brun att folk undrade var jag kom ifrån. Heh. Antagligen också på grund av att jag hade svart hår också. (På tal om det så har jag frisörtid på onsdag klockan halv ett. Någon som vill hålla mig sällskap i två timmar medan folk arbetar med mitt otämjda hår?)

Jag vet att det inte är något vidare intressant inlägg, men jag har inte uppdaterat på hundra år, så jag känner att jag är tvungen att berätta vad som hänt de senaste dagarna.

Fredag12/6
Jag och Lotta åkte ut till Bergsjön och hälsade på en tjej som kallades Jenna. Sedan kom en massa andra människor dit, och vi försökte oss på att leka charader, men det blev alldeles för flummigt. Släntrade hem klockan tre på natten.


Som ni ser så vr det party. Här är Tina med en blomma på huvudet och bongotrumman i högsta hugg.

Lördag 13/6
Jag satte mig i bilen och åkte till Dalsland. När jag kom fram fick jag en allergisk reaktion för att huset var så dammigt.
Ögonen svullnade upp. Och då menar jag inte huden runt ögonen, utan själva ögonen. Ögonvitorna blev som stora vattenfyllda påsar. Det var läskigt.


Allergiska ögon, see?

Söndag 14/6
Jag lärde mig flugfiska, och har hunnit bli ganska duktig för att bara ha prövat två gånger.


Mamma flugfiskar i solnedgången.

Måndag 15/6
Jag liftade Julie och hennes longboard på cykeln.


SWOOSH!

Fredag 19/6
Midsommarafton. Vi åkte till Dals Rostock, åt en tårtbit och tittade på medan människor i folkdräkter dansade runt en midsommarstång till ljudet från en gnisslig fiol. Suck... Svensk midsommar.


Sköna, gröna natur?

Lördag 20/6

Vi hittade en liten kaninunge utanför dörren. SÖT. Den låg och tryckte i flera timmar, men nästa dag var den borta. Bless!


Så puttinuttig!

Söndag 21/6

Kom hem till Göteborg igen, klippte till Karin och Lisa hemma hos mig. Mycket trevligt, må jag säga! Nudlar och kaffe. På en måndag!



Kommentarer
Postat av: FAMOUSGIRLFRIEND - with a start from here to there

Du borde uppdatera oftare! ;)



Sv: Då vet du hur jävligt det kan vara att leva med ätstörda människor. Både jag, min storebror, mamma har konstig relation till mat, och min lillebror (på 8 år) har börjat ta över det beteendet från oss, snackar om att han måste banta bort sin mage... tragiskt. Vad har ni för problem gentemot maten? :/



snart arvika btw :D woho, party ^_^

Postat av: Carin

aw kaninbebisar<3 och håret blev awsome. Kaffe och nudlar på en måndag är att leva on the wild side.

2009-06-22 @ 18:58:47
URL: http://ywk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback