Has been.

Den här bloggen samlar bara damm till och från, men ibland är det roligt att damma av och skriva någonting ur ren och skär tristess.
Saker som hände mig/jag gjorde förra året:

  • Jag fick testa på att vara helt jävla luspank i ett par månader eftersom jag blev arbetslös. Det är helt fantastiskt att man kan klara sig så länge som jag gjorde på folk som vill vara snälla mot en. Känner att jag har en massiv skuld som måste betalas tillbaka i form av mat. Det är jag som får bju på fika typ ett år framöver!
  • Fick mitt första vita jobb!
  • Jag lärde mig köra truck. De är ultracoola att köra runt på hela dagarna. Och när man kört ett tag så blev man såklart oförsiktig. Om man till exempel svängde kraftigt i hög fart kunde man liksom svänga runt ett hörn på två hjul. Vilken stunt! Men roligast var nog ändå innan jag lärt mig ordentligt och kom åt nödbromsen var tionde meter. Sna.. Cka... Om... Att... Få... Blå! Ugh... Märken... På ma... GEN!
  • På våren träffade jag en väldigt fluffig korv som jag tycker jättejättemycket om. Efter det har jag i princip umgåtts dagligen med den här personen och haft det ullgullemysigt. :D
  • Jag lärde känna flera andra fluffisar som jag tycker jättejättemycket om också!
  • Och fick lära känna de som redan fanns i mitt liv ännu bättre!
  • Jag började på Komvux och insåg att vuxna människor bara är barn med rynkor och tråkigare kläder.
  • Jag plankade mer eller mindre dagligen hela året (är inne på mitt 2:a nu. :o) utan att åka fast. DET NI! (Fast jag åkte faktiskt fast en gång, men lyckades prata mig ur det för att jag är så söt och oskyldig. Eller något.)
  • Åkte till Köpenhamn och spenderade alla mina pengar på en helg. (Hemskt oansvarigt, men jag skyller på att jag är ung och dum.)
  • Började använda armbandsur. Mest för att jag fick ett som var spygrönt, + att det känns bra att slippa ha sin telefon i närheten för att veta vad klockan är.
  • Åkte på roadtrip med slutdestination i en värmländsk håla och såg den fulaste raggarbilen i världshistorien.
  • Sket i att göra ungefär en miljon saker jag skulle gjort.
  • Graffade för första gången i mitt liv. :D
  • Snattade för första gången i mitt liv. (En konservburk.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback