Choklad förändrar inte världen!


Bah. Choklad. Inspirerande? My ass.
Jag såg en toblerone-lastbil idag. Det stod att toblerone inspirerar folk. Till vadå? Att äta massa choklad, bli knubbiga och få dåligt självförtroende? 
Baiz. Nu hatar jag toblerone.

Ja, ja. Jag sitter i skolan och låtsas arbeta lite granna. Det är en halvtimma kvar av den här oändligt tråkiga geografilektionen. Vi ska skriva ett arbete om dammar. Theun Hinbou heter dammen min grupp skriver om. Den låter skittråkig. Eller hur? Det är den också.
Jag har alltid gillat fredagar innan. Det är en relativt kort dag, med bara tre lektioner. Men just idag känner jag att jag inte skulle ha något emot om den här skoldagen ville avslutas nu.
Efter geografin är det bamba, och sedan har vi samhäll med den där kwasiintellekuella glasögonormen. Fan vad han är irriterande. Och vänster.
Ut på barikaderna med dig, din röding!
Inte för att jag har något emot vänster-människor. Jag råkar helt enkelt inte ha riktigt samma åsikter. Mer i mitten. Mer.. Liberal.
Och den där getskäggssnubben bara antar att alla 89 är politiskt aktiva inom SSU eller något. Bah.
Ja, ja. Whatever.

Baiz.

33212-21
                                                    NOOOO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback