Hiiiii-aaahh!

Graaahhhh!

Idag hade jag min första kendolektion. Det var skoj.
Det tyckte tyvärr inte Sofia och Lall. (Eller vad hon nu vill kallas.)
I början tyckte jag inte alls det var speciellt jobbigt, men när vi hade kommit en bit in på lektionen blev det jobbigt och dessutom skitsvårt. Men det kändes ändå bara roligt.
Ja, ja. Jag ska dit igen nästa onsdag. ^______^

Jag har läst ut en rolig bok nu. Vet inte om jag skrev om den sist, men den heter i alla fall The Curious Incident of the Dog in the Night-time. Den var bra. Och fängslande. Och spännande. Och lite läskig.
Den enda nackdelen var att det var massa matematiska saker i boken som jag inte riktigt förstod, men dom hade ingenting att göra med handlingen, så det gjorde inte så mycket.

33212-20



Idag är det bara onsdag! Sen är det torsdag. Och sen  är det äntligen fredag. Som jag kommer ha längtat. Och längtar, för den delen. På fredag är det dessutom idrottsdag. Och kommer jag definitivt vara sjuk. Och det är ju inte som att jag inte är sjuk. För det är jag.
Jag har;

  • Hosta
  • Huvudvärk
  • Ont i ryggen
  • Kanske lite feber..?
  • Slemmig i halsen.
  • Nysig. (Prosit!)
Och det är jeffligt synd om mig.

33212-19
                                       Jag, om några år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback