JuliaFulia

Jaha. Ingen utav mina 'Jag hatar er, ok?'-kontakter är online på MSN.
Förmodligen för att de hatar mig med.
Ja, ja. Jag sitter i skolan, så jag borde inte ens vara inne på MSN, så jag stängde ner det.
Baah. Som vanligt har jag geografi. Jag bloggar nästan alltid när jag har geografi. Konstigt att jag får något gjort över huvud taget.

Idag är det måndag. Fan också. Jag hatar måndagar. 09:00 - 17:00, är jag i skolan, sen kommer jag inte hem förens klockan är 18, och då måste jag plugga en massa.
Baiz. Jag strejkar.

Jag såg Notting Hill på TV igår, för säkert tjugoelfte gången. Den blir inte bättre, så varför i helvete tittar jag på den gång efter gång? Jag antar att det var det enda jag kunde göra förutom att titta på någon amerikansk actionfilm på Z-tv.
Jag hatar Notting Hill, Julia Roberts är dålig och har tänder som en häst, Hugh Grant spelar sin vanliga, fumliga, lite småtorra, brittiska roll, och den där Spike är äcklig i de där Y-frontkalsongerna.
Dessutom är själva humorn ganska torr. Jag får la erkänna att jag faktiskt småfnissade några gånger, men det var nog bara för att alltihop är så patetiskt.
Gaah.. För att inte tala om den där 'I'm just a girl.. Standing in front of a boy..'-repliken! Usch! Den låter så inövad och oäkta att jag trodde det var parodi på någon annan film.
Fy dig, Julia! Jag som var lite överraskad över din roll i The Mexican, för att inte tala om Oceans 11 & 12.
Ja, ja. Alla har sina dåliga dagar, och jag ska inte klanka ner bara på Julia Roberts, Hugh Grant borde slita tummen ur röven och leta efter en roll som inte är så otroligt.. Blaha.
Tack och lov att man kan stänga av TV:n om man nu känner för det.

Good day.


33212-24
Bläfs på dig, Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback