Hundra hippogriffer som hoppar.


Yay! Det funkar igen! Bloggen alltså. Det gjorde det inte innan.. När jag senast kollade, alltså.. För typ ett halvår sedan. Men nu funkar det ju i alla fall. Bra va?

Ja, ja. Här sitter jag i skolan ännu en gång och fördriver tiden. Jag har skittråkigt, som vanligt. Ingenting speciellt har hänt.. Förutom att jag jagat runt efter en rektor som vägrar infinna sig, inte hittat min klass, och att MP3n har dött. Treflikt.

Snart så funderar jag på att gå till bamba och se om min klass kanske fär DÄR, eller om de helt enkelt inte är i skolan idag. Det hade varit lite irriterande, för det skulle betyda att ingen berättat för mig att det inte skulle vara någonting idag. >____<
Fast iofs så sa en tjej i min klass igår att vi skulle mötas vid Laxen(den laxfärgade, laxluktande och väldigt läskiga byggnad där folk som lässer yrkesutbildande linjer går) för att paddla i en liten å som heter Säveån. Och Säveån, förstår ni,är alla partillebors främsta stolthet.(verkar det som.)
Det är en fult litet vattendrag med massa vass runtomkring. Men det passar så fint här i Partille där allt annat är ganska fult, det med.
Nu borde mina klasskamrater slutat sin idrottslektion och vara på väg mot bamba. Men det är de säkert inte, så jag väntar lite till och skriver lite fler meningslösheter här innan jag går och kollar.

På tal om absolut ingenting: Jag saknar Micke!
Jag saknar honom(som den lilla toffel jag är) även fast vi sågs senast igår. Han ska söka jobb här i Göteborg nu. Det känns treflikt. Då kan terrorisera honom varje dag! YAY!
 Jah, jah. Nu har jag ont i magen, så nu ska jag gå här ifrån.

POUWS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback