Regn = Jobbiga människor.

Wieho.

En Gunnar Nilsson hade värsta kommenterat min blogg. Iofs var det bara en =), men ändå.
----------->Läskigt. <----------
Jag skriver ju inte direkt saker som är värda att kommenteras. Ja, ja. Nu sitter jag här i lägenheten och fryser. Jag undrar om våra fönster inte är tillräckligt täta, det känns som om det drar hela tiden. Eller så blir det som jag har sagt trettiofemtusen gånger innan bättre när alla lådor är uppackade och möblerna och tygerna är på plats.

Tanke:

Hur många människor med datorer och internetuppkoppling i form av adsl eller bredband finns det i världen?
- Många.

Hur många av dem bloggar?
- Många.

Hur många läser deras bloggar?
- Inte många.

Grejen med bloggar är att folk tror att andra kommer läsa deras bloggar eftersom de har en uppfattning om att de leder de mest intressanta liven i världen. Men eftersom alla spenderar sin tid med att skriva bloggar och aldrig själva läser bloggar så blir aldrig någons blogg läst.
Inte min heller för den delen!
Men det hindrar mig inte från att skriva i min blogg, även fast jag inte gjort det på flera månader. Jag vet inte, blev så sugen på att skriva lite när jag satt och läste massa andra människors bloggar.

Usch, jag har börjat rulla mina cigaretter nu.
Det är extremt enerverande eftersom jag inte ens kan rulla cigaretter. Men jag skall kämpa om jag så skall rulla in alla mina fingrar i rizlapapper under tiden.
Det är i alla fall billigare. Mycket billigare.

Jag vet inte om jag orkar rulla en cigarett nu. Skulle vilja ha en men jag vet inte om jag orkar gå ut på balkongen och stå i regnet i två minuter om det nu skulle vara så att jag orkade rulla en cigarett.


JAG HATAR DETTA VIDRIGA VÄDER!

Det är lerigt, det är blött, det är kallt och framför allt: det uppmuntrar folk till att bli smådeppiga och självömkande och det finns inget värre än sådana människor.

- Ingen gillar en så lat/fet/ful/lättövertalad/irriterande/påträngande/fattig männsika som jag! Åh, varför gillar ingen mig! Varför? Vaaaaaaarför?!

- Detta är bara en vild gissning, men jag funderar lite på om folk kanske inte gillar dig för att ingen tycker om att lyssna på hur du sitter och gnäller om att ingen gillar dig.


Nej, nu funderar jag på att lägga mig i ett varmt bad, stänga ögonen och bara vila, vila, vila.

*poff*


Rain
Hata jobbigt helvetesregn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback