Stereotyp förutfattad mening. Hej!

Denna gjorde jag för att sätta ett leende på min kära Ykk 's ansikte.
Hoppas det funkar.
Jag har aldrig gått på en bal i mitt liv, och därför är det såhär jag porträtterar alla som går på bal. Jag tror denna bild har växt fram dels ur avundsjuka och dels ur hur hysteriska alla apor i Ykk's klass verkar bli över vad för klänning de ska ha och hur viktigt det är med bal, för ja, man får ju bara gå på bal en gång i sitt liv. Om man inte tar chansen nu så är man körd! For ever! And ever!  And ever!


...Eller så är man inte det.


Need I say ANYTHING?

Kommentarer
Postat av: Carin ykk

haha aaghh jag dör fan va bra XD<3 åh klockrent. Nej detta är sista chansen vet du, ooohhh!

Postat av: Morsing

hahaha, då skulle du sett somligas hysteri i vår klass för balen. Roligt!



Jadu, du läste ju säkert om mitt fantastiska snowboard-försök. Men jag har inte gett upp hoppet ännu! Dock har jag fortfarande ont i axeln jag vred om när jag trillade, och jag vet inte hur bra det var för mina redan kassa knän, samt att jag fick diverse blåmärken över hela kroppen. Men jag var glad ändå!



Mjo jag vet, jag skäms lite för hela melodifestival-grejen. Men jag gillar faktiskt låten som vann. Utom att hon ser retarderad ut när hon sjunger den. Hon kunde skippa alla de underliga minerna så blir det nog bättre :). Kul att skicka en annorlunda låt för en omväxling dock! Opera ftw!

2009-03-20 @ 12:51:03
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: FAMOUSGIRLFRIEND - with a start from here to there

Klockrent :D

2009-04-14 @ 02:42:15
URL: http://messydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback