The Spawn Of Satan!

Idag vill jag berätta om min ondskefulla symaskin.
Den är alltså ond. The spawn of Satan, fast det är nästan inte troligt att Satan skulle kunnat framföda något så fruktansvärt.
När man syr med symaskinen så går först tråden av hundra gånger, för att, oavsett hur många gånger man trär den, så blir tråden slapp och går av.
Sedan börjar tråden trassla in sig i tyget. Sedan äter symaskinen upp det förbaskade klädesplagget vilket resulterar i att man får lirka/slita/klippa ut plagget från symaskinens innanmäte.

Jag förstår inte varför jag envisas med att alltid använda den där förbannade maskinen när den alltid lyckas förstöra mina kläder. Men jag antar att jag använder symskinen så sällan att jag hinner glömma det.
Sedan sitter jag där igen och förbannar skrothögen som ännu en gång ätit upp mina kläder.


Ondskans kraftfulla käkar.


Ungefär så här mycket tråd går till spillo tillsammans med mina sönderslitna klädesplagg.

DAMN YOU!



Kommentarer
Postat av: Carin Ykk

Lämna in dne på lagning, det är nog billigare än att köpa en ny :O.. men håller med. Kassa symaskiner är..ONDA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback