Kommer du ofta hit, babe?

Här sitter jag och knaprar broccolli. Softness.
Jag har kommit i blogg-funderingar nu igen.

Varför skriver jag nu?
För att jag upptäckte att det var skitlänge sedan jag uppdaterade. Inte för att jag egentligen har någonting att säga alls. Jag blir imponerad av folk som orkar engagera sig tillräckligt i sina bloggar för att skriva ned allt de tänker på och allt de ska göra eller har gjort.
Jag orkar inte riktigt.
Blogg.se är en hemsida jag besöker när jag är gravt uttråkad eller inte har någonting annat att slå ihjäl tiden med.

Tjarå!

Kommentarer
Postat av: videogirl

haha inte sant att du uppdaterar efter flera år

väntar och väntar kom igen nu maayan skärpt dig ;)

det är inte sommar längre haha :*

Postat av: Morsing

Hahaha, själv tycker jag det är ett skönt sätt att få skriva av mig...

Men det handlar också lite om att jag har fått kontakt med ett gäng trevliga människor i "bloggvärlden". Så jag får lite ångest om jag inte går in och läser vad som händer och missar massor av inlägg och så tänker jag att de tror att jag har övergivit deras läsarkrets (som OM det skulle göra världens skillnad) och tja. Jag är tragisk. I'm aware.

2009-09-29 @ 14:20:26
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback